კომპიუტერის შეკეთება (kompiuteris sheketeba)

კომპიუტერის შეკეთება, რომელიც ნელ-ნელა იჭედება ან არ მუშაობს

თუ ბოლო დროს შეამჩნევთ რომ თქვენი კომპიუტერი, რომელიც იყინება ან ნელა მუშაობს, შეიძლება სერიოზული პრობლემების წინაშე იყოს. ქვემოთ მოცემული ინსტრუქციის გაცნობა გამოგადგებათ პრობლემის მოგვარებაში:

ნაბიჯი 1 - თუ გინდათ kompiuteris sheketeba სწრაფად და ეფექტურად, სანამ რაიმეს გააკეთებთ, დარწმუნდით, რომ შეინახეთ თქვენი მნიშვნელოვანი პროგრამები და ფაილები, სანამ მათზე ჯერ კიდევ გაქვთ წვდომა. შეგიძლიათ თქვენი ფაილების სარეზერვო ფაილი გარე მყარ დისკზე ან ონლაინ საცავში (როგორიცაა iCloud, DropBox ან Google Drive) შეინახოთ.

ნაბიჯი 2 - აცადეთ კომპიუტერს ოდნავ გაგრილდეს მუშაობის დასრულების შემდგომ. თუ კომპიუტერს თითქმის ყოველთვის ჩართულ მდგომარეობაში დატოვებთ, გამორთეთ კომპიუტერი გამორთვის ღილაკით. შემდეგ დენის შტებცელიდან გამოაერთეთ და 30 წამის განმავლობაში გააჩერეთ გამორთულ მდგომარეობაში. ამან შეიძლება გამოიწვიოს LED განათება. შეაერთეთ კომპიუტერი დენში და ჩართეთ იგი. დედაპლატის დენის გათიშვის საშუალებით, აპარატურა გადაიტვირთება და მეხსიერება გაიწმინდება.

ნაბიჯი 3 - განაახლეთ “Driver”. კომპიუტერმა შეიძლება გაყინოს პროგრამული უზრუნველყოფის ნებისმიერი განყოფილება. გაითვალისწინეთ, თუ ეს პრობლემა დაიწყო, როდესაც კომპიუტერს დაუკავშირებთ რომელიმე აპარატურის პერიფერულ მოწყობილობას, პრინტერს ან სკანერს, ეს შეიძლება იყოს Driver-ის გამო. თუ პრობლემა წარმოიშვა ახალი მყარი დისკის დაყენების შემდეგ, მაშინ ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს არასაკმარისი სიმძლავრის ან პროცესორის გადახურების გამო. გამოიყენეთ შემდეგი ნაბიჯები თქვენი დრაივერების განახლებისთვის:

Windows:

Mac:

ნაბიჯი 4 - დაყენებული პროგრამების წაშლა კომპიუტერიდან. თუ შეამჩნევთ პრობლემას კონკრეტული პროგრამის დაყენების შემდეგ, გამოიყენეთ შემდეგი ნაბიჯები მისი განტვირთვის მიზნით:

Kompiuteris sheketeba Windows-თვის:

Kompiuteris sheketeba Mac-თვის:

ნაბიჯი 5 - შეამოწმეთ მოწყობილობის დრაივერი. ბევრჯერ, Windows-ის განახლებისას, სისტემას შეუძლია ჩამოტვირთოს და დააინსტალიროს არასწორი დრაივერი, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს კომპიუტერის გაყინვა. შეამოწმეთ მათი სტატუსი მოწყობილობის მენეჯერიდან. მათ გვერდით ყვითელი ძახილის მქონე ნებისმიერი მოწყობილობა არასწორ მდგომარეობაშია. გამორთეთ USB მოწყობილობები, თუ პრობლემა არ გაქრა, ეს მოწყობილობის პრობლემაა. ჩართეთ კომპიუტერი და ნახეთ მუშაობს თუ არა. თუ კი კარგია; წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპიუტერი აღადგინეთ ადრინდელ კონფიგურაციამდე. გამოიყენეთ შემდეგი ნაბიჯები, რომ შეამოწმოთ დრაივერები Windows-ზე:

ნაბიჯი 6 - შეამოწმეთ CPU და მეხსიერების გამოყენება. პროგრამები, რომლებიც იყენებენ ბევრ CPU-ს ან მეხსიერებას, შეიძლება გამოიწვიოს კომპიუტერის შენელება/გაყინვა. ეს ასევე შეიძლება გამოიწვიოს ბევრი პროგრამის ერთდროულად გაშვება,, ან თუნდაც ბრაუზერმა, რომელზეც ძალიან ბევრი ჩანართია გახსნილი. შეგიძლიათ გამოიყენოთ სამუშაო მენეჯერი Windows-ში, რომ შეამოწმოთ CPU და მეხსიერების გამოყენება. დახურეთ ნებისმიერი პროგრამა, რომელიც ბევრ CPU ან მეხსიერება იყენებს. გამოიყენეთ შემდეგი ნაბიჯები თქვენი მეხსიერების ან პროცესორის გამოყენების შესამოწმებლად:

Windows:

Mac:

ნაბიჯი 7 - შეამოწმეთ კომპიუტერის გადახურება. შეეხეთ კომპიუტერის პროცესორს ან ლეპტოპის ბოლო ნაწილს, ან დესკტოპის განყოფილების უკანა ნაწილს, რათა სიცხე იგრძნოთ. ასევე შეამოწმეთ, რომ გამაგრილებლის სისტემა მუშაობს სწორად. ასევე შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ ისეთი ინსტრუმენტები, როგორიცაა Core Temp, რომ შეამოწმოთ CPU-ს ტემპერატურა.

თუ კომპიუტერი გადახურებულია, გახსენით იგი და დარწმუნდით, რომ მტვერი გაწმენდილია კომპიუტერის შიგნიდან და რომ მას აქვს სათანადო ვენტილაცია.

ნაბიჯი 8 - kompiuteris sheketeba ბოლო ეტაპზე მოიცავს დიაგნოსტიკური შემოწმების ჩატარებას. როგორც Windows-ს, ასევე macOS-ს აქვთ ჩამონტაჟებული დიაგნოსტიკური ხელსაწყოები. ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ უფასო მესამე მხარის პროგრამები, როგორიცაა Memtest86, მეხსიერების შესამოწმებლად, CrystalDiskInfo მყარი დისკის შესამოწმებლად, HWinfo სხვა დისკების და პერიფერიული მოწყობილობების შესამოწმებლად. გამოიყენეთ შემდეგი ნაბიჯები, რომ დააინსტალიროთ სადიაგნოსტიკო შემოწმება Windows-სა და Mac-ზე:

Windows:

Mac:

სერვისების ჩამონათვალი

კომპიუტერის ვირუსებისგან გაწმენდა (kompiuteris virusebisgan gawmenda)

როგორ უნდა გაიგოთ აქვს თუ არა თქვენს კომპიუტერს ვირუსი უამრავი ნიშანი არსებობს რაც მიუთითებს იმაზე, რომ თქვენს კომპიუტერს შეიძლება ჰქონდეს ვირუსი. მაგალითად, თუ შენელებულია კომპიუტერი, ჩატვირთვა ჩვეულებრივზე მეტ ხანს მიმდინარეობს, შესაძლოა თქვენი კომპიუტერი დავირუსდეს. ასევე, დააკვირდით პროგრამებს, თუ თქვენს კომპიუტერში ჩნდება პროგრამა, რომლის ჩამოტვირთვაც არ გახსოვთ, სიფრთხილე გამოიჩინეთ შეიძლება Spam იყოს. თუ გსურთ kompiuteris virusebisgan gawmenda სწრაფად და თანაც ეფექტურად, ზოგადი რჩევაა, წაშალოთ ნებისმიერი პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელსაც არ ცნობთ და შემდეგ ჩაატაროთ ვირუსის ანალიზი, ანტივირუსული ან ინტერნეტ უსაფრთხოების პროგრამის გამოყენებით, შესაძლო საფრთხის შესამოწმებლად. ამასთან, Pop-up-ები, რომლებიც გამოჩნდება თქვენი ბრაუზერის დახურვისთანავე, წარმოადგენს ვირუსის გამორჩეულ ნიშანს. თუ ხედავთ ამას, დაუყოვნებლივ იმოქმედეთ ვირუსის მოსაშორებლად, ქვემოთ აღწერილი ნაბიჯების შესაბამისად. როგორ გავწმინდოთ კომპიუტერი ვირუსებისგან ამ

კომპიუტერული მომსახურება (kompiuteruli momsaxureba)

კომპიუტერული მომსახურება მოიცავს არაერთი კომპიუტერულ პრობლემის მოგვარებას. თუმცა, არსებობს ყველაზე უფრო ხშირად გავრცელებული პრობლემები, რომლებიც აქტუალურია კომპიუტერული მომსახურების სივრცეში. თუ კომპიუტერი არ ირთვება შეამოწმეთ თუ არა დენის კაბელი შეერთებული და ჩართული. ხშირად კაბელის ელექტროგადამცემი შემთხვევით ვარება შტებცელიდან. ასევე შეამოწმეთ დენის ელექტრო პანელი. თუ კომპიუტერის ეკრანი ცარიელია/შავია Kompiuteruli momsaxureba ასევე მოიცავს შემდეგ შესაძლო ვარიანტებს, როგორიცაა: ა) კომპიუტერი იმყოფება "ძილის" ან "ჰიბერნაციის" რეჟიმში. სცადეთ მაუსის ან Enter ღილაკის დაჭერა, ან დააჭირეთ ღილაკს ჩართვა / გამორთვა რამდენიმე წამის განმავლობაში. ბ) დააჭირეთ ღილაკს ჩართვა / გამორთვა 10+ წამით და შემდეგ ისევ ჩართეთ ჩვეულებრივი გზით. გ) დესკტოპის კომპიუტერებისთვის, შეამოწმეთ აქვს თუ არა მონიტორს ძალა და ჩართულია თუ არა ის. დ) შეამოწმეთ, არის თუ არა მონიტორის მონაცემების კაბელი დაკავშირებული მონიტორთან და კომპიუტერთან. ე) თუ დესკტოპის კომპიუტერი გაითიშა, შეამოწმეთ ყველა კაბელი დაერთებულია თუ არა სწორ ადგილას. თუ Windows ან MacOS არ იტვირთება თქვენი

ლეპტოპის შეკეთება (leptopis sheketeba)

წლების განმავლობაში ლაპტოპები იქმნებოდა მძიმე და მსუბუქი წონით, თხელი და სქელი დიზაინით; ამასთან, ელექტროენერგიის, ზომის, სიმძლავრისა და მეხსიერების ყველა განახლებით, თუმცა, მიუხედავად თანდათანობითი დახვეწისა და განვითარებისა, დროთა განმავლობაში ლეპტოპს შეიძლება აღმოაჩნეს ნებისმიერი სახის გარეგანი თუ სისტემასთან დაკავშირებული პრობლემები, რომლებმაც უყურადღებოდ დატოვების შემთხვევაში რეგულარულად შესაძლოა იჩენოს თავი. თუ გსურთ leptopis sheketeba მცირე დროში და თანაც საფუძვლიანად, ზოგადი რჩევაა იცოდეთ თუ რა ძირითადი პრობლემები შეიძლება აღმოაჩნდეს თქვენს ლეპტოპს და თუ რა ხერხს მიმართოს პრობლემის პრევენციისთვის ან/და ლეპტოპის შესაკეთებლად. აქ მოცემულია ხუთი ყველაზე გავრცელებული პრობლემის ხუთი სწრაფი გამოსავალი, რომელთა შესახებაც ალბათ ხშირადაც გვესმის, თუმცა თუ როგორ შეგიძლიათ მათი თავადვე მოგვარება იხილეთ ქვემოთ: პრობლემა: ხმამაღალი ან გადახურებული პროცესორი ხმაურიანი

დამაფონის მონტაჟი, ხელოსანი (damafonis montaji, xelosani)

დამაფონის სისტემას აქვს ერთი ძირითადი ფოკუსური წერტილი - მთავარი ელექტროქსელის სადგური, რომელიც შეიცავს ელექტრონულ მიკროსქემას ხმის კომუნიკაციისთვის. თუ იგი მოიცავს მუსიკალურ სისტემას, მთავარი ელექტროქსელის სადგური ასევე შეიცავს რადიოს ან ფირის პლეერსაც. დამაფონის მონტაჟის ტიპიური ინსტალაცია შედგება მთავარი სადგურის დამონტაჟებას მოსახერხებელ ადგილას, იქნება ეს რამდენიმე დახურული ქვესადგური (ელექტროქსელის) და გარე ქვესადგური. გარე ქვესადგური ჩვეულებრივ მდებარეობს შესასვლელ კართან და მოიცავს ღილაკს კარის ჩვეულებრივი ზარის ან მელოდიური ზარის დარეკვისთვის. იმისათვის, რომ სწორად დაამონტაჟოთ დამაფონი, რეკომენდირებულია დამაფონის ხელოსნის დახმარება, რადგან საქმე ელექტროგაყვანილობასთან გაქვთ და უმჯობესია საქმეში პროფესიონალი და გამოცდილი damafonis xelosani ჩართოთ. რა ხელსაწყობია საჭირო დამაფონის მონტაჟისთვის და რა უნდა გაითვალისწინოთ დაწყებამდე სანამ უშუალოდ დამაფონის დამონტაჟებას დაიწყებდეთ, გაითვალისწინეთ, ტომ დაგჭირდებათ გარკვეული სახის საჭირო ინსტრუმენტები, როგორებიცაა: სახრახნისი დენის ბურღი ხრახნიანი ქანჩი 1 დიუმიანი ბეტონის ხრახნები 1 1/4 დიუმიანი ხის ხრახნები 1

სპეციალისტის გამოძახება, ტელ: (032) 2 110 111